Peugeot 206 Modifiye

Etiketlenen üyelerin listesi

2 sonuçtan 1 ile 2 arası
Ağaç Şeklinde Aç1Beğeni
  • 1 gönderen Tuning Peugeot
Şu an İç - Dış ve Motor Modifiyesi kategorisindeki Peugeot 206 Modifiye isimli konuyu okuyorsunuz.
  1. #1
    Organizatör Tuning Peugeot - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01.02.2016
    Şehir
    İstanbul Avrupa
    Cinsiyet
    Erkek
    Mesajlar
    193
    Konular
    190
    Bahsedilen
    0 Post(s)
    Etiketli
    0 Thread(s)

    Peugeot 206 Modifiye

    Peugeot 206, ilk olarak 1998 yılında o zamanın popüler modeli olan 205’in yerini alması amacıyla üretildi. Başarılı bir şekilde tamamlanan model tatmin edici bir sürüş sundu. 206 iyi düşünülmüş süspansiyon geliştirmeleri ile yollarda gerçek bir zevke dönüşüyor. Modifiye projelerinde ilk adım fren sistemini en iyi şekilde ayarlamaktır. Pahalı ve büyük bir fren dönüşüm kitinden, abisi olarak bilinen 306 modelindeki gibi daha büyük frenlere uyan kitler arasında geçiş yapmak için çok az seçeneğiniz var(306 modelinde ana silindiri kullanmanız gerekmez, ancak donör modelin fren kaliperini almanız gerekebilir).
    peugeot-206-modifiyesijpg

    Geliştirmelere uyum sağlayabilecek seçenekler olan modeller 2.0 motorlu GTi ve GTi180’dir. HDi turbo dizel de güzel bir tekliftir ve ufak bir rötuşla tonlarca ekstra güç katılabilir. Birçok kullanıcı dizele yönelmiş durumda ve sürekli yakıt açısından ekonomik olmasından bahsediyorlar. Motor değişiminin muhtemelen sizin için masrafı en çok etkileyen geliştirme olmasına rağmen ne yazık ki, 1.4 ve 1.1 modellerinin gücünü arttırma konusunda yapacak çok az seçenek vardır. 1.1 bir motorun geliştirilerek normal devir aralığında (Azami 4100 +27bhp) 8bhp güç kazanımı elde edildiğini duyduk ama daha büyük motorlarda aynı harcama size devir aralığı yüzünden iki kat daha fazla masraf çıkarabilir. Azami seviyede yararlanmak ve geliştirmeye harcadığınız paranın geri dönüşü olması için 1.6 ya da 2.0 benzinli motorları tercih edin.
    peugeot-206-modifiyejpg

    Hava giriş modifikasyonları. 206’lardaki hava giriş delikleri hava akışını azaltan saçma takviyelerle dolu 60 milimetrelik modellerden. Bu yüzden çoğu 206 sahibi hava filtresi kitine yöneliyor, ama gerçekten 80mm gibi geniş çaplı hava giriş deliği kullanarak güç artışı elde etmek istiyorsanız serin havalarda zor durumda kalmamak için soğuk hava borusu almayı unutmayın. Peugeot motorları oksijensizlikten ölecek şekilde tasarladığı için tüm hava girişin sisteminde sadece çapı arttırmak yeterli seviyede güç artışını sağlamayacaktır. Bazı mal sahipleri gaz kelebeği kablosunun emme supabının tamamen açılmasını engellediğinden şikâyetçi, bu durumda hava filtresi kutusunu çıkarın ve supabın açılıp açılmadığını görmek için birinden gaza basması için yardım isteyin. Son zamanlarda üne kavuşmuş Peugeot geliştiricilerinden 206 Turbo dönüşümleri görmeye başladık. Ne yazık ki turbo 206’nın kendi stratejisine uygun bir çözüm değil ve bunu işe yarar şekilde elde edebilmek için oldukça yüksek fiyatları göz önünde bulundurarak birçok diğer değişikliğin de yapılmaya ihtiyacı var. 206 kompresör geliştirmeleri de çok popüler ve bunlar kısmen doğrusal güç gönderimi sebebiyle turbo dönüşümüne göre daha kolay yapılabilir gibi duruyor.

  2. #2
    Üye
    Üyelik tarihi
    11.08.2017
    Şehir
    İzmir
    Cinsiyet
    Erkek
    Mesajlar
    2
    Konular
    0
    Bahsedilen
    1 Post(s)
    Etiketli
    0 Thread(s)

    Cevap: Peugeot 206 Modifiye

    Peki 206 1.6 16v xs gücünü fazla masrafsız nasıl arttırırız debriyaj ne önerirsiniz debriyaj zayıfladı teşekkürler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.6.0