Peugeot, 2018 yılında 24 bin 905 binek, 5 bin 247 hafif ticari olmak üzere toplam 30 bin 152 araç satışı gerçekleştirdi. Peugeot böylece pazar payını yüzde 4,2’den yüzde 4,9’a çıkarmayı başardı.

Peugeot tarafından yapılan açıklamaya göre, 2017 yılında 956 bine kadar yükselen otomobil ve hafif ticari araç toplam pazarı 2018 yılında bir milyonluk satış rekoru beklentisi ile başlayıp yüzde 35'lik düşüş ve 620 bin 937 toplam satış rakamı ile kapandı.

Bu zorlu yılda Peugeot, 24 bin 905 binek, 5 bin 247 hafif ticari olmak üzere toplam 30 bin 152 araç satışı gerçekleştirerek pazar payını yüzde 4,2’den yüzde 4,9’a çıkarma başarısı gösterdi ve pazar payını en çok artıran dördüncü marka oldu.

Bu sonuçlarla birlikte toplam satış sıralamasındaki yerini iki basamak yükseltme başarısı da gösteren Peugeot 7'nci sıraya yerleşti. Binek araç pazarı satış sıralamasında da iki basamak yükselen Peugeot yüzde 4,1’den yüzde 5,1’e yükselttiği pazar payı ile 8'inci sıraya yerleşti.

Bu başarının temelinde, pazar dinamiklerine ve ihtiyaçlarına paralel uygulanan ticari politikalar, müşteri memnuniyetine verilen önem ve iş süreçlerinin daha müşteri odaklı olmasının büyük payı oldu. Ayrıca son yıllardaki SUV atağının ve geniş ürün gamının da bu başarıda katkısı bulunuyor. Özellikle sınıfının standartlarını yeniden belirleyen SUV Peugeot 3008 satış rakamları ile dikkati çekti.